Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

Ξαναζεσταίνοντας τον Ροζ Πάνθηρα

Παρακολούθησα χτες το βράδυ, σε αίθουσα γνωστού μούλτιπλεξ (Village Παγκρατίου, νομίζατε δεν θα το έγραφα ε;) την ταινία The Pink Panther 2, συνέχεια του franchise που βασίζεται στους χαρακτήρες που δημιούργησαν κάποτε οι Maurice Richlin και Blake Edwards. Τον επιθεωρητή Clouseau σε αυτή τη νέα σειρά ενσαρκώνει ο Steve Martin και συμπρωταγωνιστούν, μεταξύ άλλων, οι Jean Reno, Andy Garcia και ο αγαπημένος μου John Cleese.

Να πω κατ' αρχήν ότι δεν θεωρώ ιεροσυλία τα remake κλασικών ταινιών ή τη συνέχιση σειρών όπως συμβαίνει εδώ. Είναι δικαίωμα κάθε δημιουργού να θέλει να δοκιμάσει την τύχη του. Δυστυχώς, στην περίπτωση αυτή έχουμε να κάνουμε με μια αδιάφορη ταινία. Δεν είναι κακή ούτε καλή. Απλά δεν έχεις να πεις τίποτα γι' αυτή. Γέλασα ελάχιστα, βαρέθηκα αρκετά, κατάλαβα απ' την αρχή πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα και το μόνο που έμενε ήταν να απολαύσω τα nachos μου.

Το μόνο θετικό που αποκόμισα από την έξοδό μου ήταν ότι μου άνοιξε η όρεξη για τις παλιές ταινίες με τον Peter Sellers, τις οποίες θα ξαναδώ σύντομα.

11 σχόλια:

ILive2LoveMe είπε...

Θυμάμαι κι εγώ το Ροζ Πάνθηρα με Πήτερ Σέλερς πάντα παντού πάντοτε! Ήταν υπέροχος , απολαυστικός. Καμιά φορά οι 'κόπιες' δεν έχουν την ίδια επιτυχία...
Καλό βράδυ.

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

@ ILive2LoveMe:
Ο Sellers ήταν σπουδαίος ηθοποιός πράγματι! Να είσαι καλά και καλό βράδυ!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα μιχαλη...απολαυστικος ο σελερ!!

Ανώνυμος είπε...

Ο Σέλλερς ήταν αξεπέραστος. Ο Cleese είναι ένας από τους μεγάλους εν ζωή κωμικούς, αν και τον πήρανε και αυτόν τα χρόνια.

Αγαπημένος και σε εμένα :)

Συμβουλή:
Τα Village να τα κόψεις. Κάνουν κακό στον εγκέφαλο :P

(atumrakis)

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

@ παπαρούνα:
Καλημέρα! Πράγματι!

@ atumrakis:
Χάίρομαι που ταιριάζουν τα γούστα μας! Όσο για τα Village, θα το προσέξω...

josef είπε...

Γεια σου Μιχάλη!Hi from London, που λεν και στη eurovision (μιας κ είναι επίκαιρο)
Θα ψηφίσω κ γω Sellers!αξεπέραστος πραγματικά..

το 1ο μέρος του ριμέικ δεν ήταν κακό πάντως.εμένα προσωπικά μου άρεσε..θα δω κ το 2ο.

mermyblue είπε...

καλησπέρα
ήμουν ένα βήμα πριν να το δω όταν αποφάσισα τελικά να δω το benjamin button. είχα μια υποψία ότι δεν θα λέει κ πολλά...δύσκολο να συναγωνιστείς ταλέντο όπως του peter sellers!
απ όσα γράφετε, μάλλον καλά έκανα...το πολύ σε dvd

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

@ josef:
Πού είσαι φιλαράκι; Ελπίζω όλα καλά! Για τον Sellers ό,τι και να πούμε, λίγο θα είναι! Δες την ταινία, όμορφα θα περάσεις αν και δεν ξέρω αν την επόμενη μέρα θα τη θυμάσαι. :)

@ mermyblue:
Καλώς όρισες! Δύσκολο δε λες τίποτα! Σε dvd δες το, να σχηματίσεις δική σου άποψη. Το Benjamin Button τι έλεγε;

josef είπε...

Την έκανα φίλε!
οικονομικός μετανάστης..ανέβηκα προς τα βόρεια για αναζήτηση εργασίας κ αξιοποιήση του πτυχίου μου αν είναι δυνατόν.Σε δύσκολη περίοδο θα μου πεις αλλά έτσι μου την βάρεσε!
θα τα πούμε κ μέσω pm..

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

@ josef:
Ώστε κυριολεκτούσες όταν έλεγες για Λονδίνο! Στείλε μου νέα σου με μέηλ!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες