Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Συνέντευξη με τον Αλκίνοο Ιωαννίδη

Η "σχέση" μου με τον Αλκίνοο Ιωαννίδη διέπεται από διάφορες αντιφάσεις. Παρότι δεν ανήκει στους αγαπημένους μου καλλιτέχνες, σέβομαι τις συνεχείς μουσικές αναζητήσεις του. Σπάνια ακούω τους δίσκους του (όσους λίγους από τη δισκογραφία του έχω στην κατοχή μου) αλλά έχω παρακολουθήσει αρκετές ζωντανές εμφανίσεις του, περισσότερες από άλλων καλλιτεχνών που αγαπώ πιο πολύ. Και, ενώ συνήθως, όταν αναζητείται συντάκτης για να κάνει συνέντευξη, βαριέμαι και τις αποφεύγω, όταν αναφέρθηκε το όνομά του αμέσως δήλωσα ενδιαφέρον. Επόμενο "παράδοξο" το ότι μαζί του προέκυψε μια από τις καλύτερες συνεντεύξεις που έχω κάνει. Μυστήρια πράγματα...

4 σχόλια:

Unknown είπε...

Όντως πολύ καλή η συνέντευξη Mike. Κ ωραίος κ ο Αλκίνοος με ενδιαφέρουσες απόψεις κ πολύ συνειδητοποιημένος!

Eugenia είπε...

Μπράβο Μιχάλη! Είχα καιρό να διαβάσω συνέντευξη με ενδιαφέρον. Πάντα τέτοια. Είδες ο Αλκίνοος;

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

@ Chris Christodoulou:
Θενκς Chris! Αυτή την άποψη είχα σχηματίσει για τον Ιωαννίδη μέσα και από άλλες συνεντεύξεις του αλλά στη συγκεκριμένη αυτό έγινε ακόμα πιο σαφές.

Μιχάλης Τσαντίλας είπε...

@ Eugenia:
Σε ευχαριστώ πολύ Ευγενία! Ναι, είδες; :)

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες