Παρασκευή 22 Απριλίου 2016

Ένα αντίο στον Prince (1958-2016)

Πρέπει να ήταν Χριστούγεννα του 1989 που βγήκε στα ελληνικά σινεμά η ταινία Batman του Tim Burton - κι εγώ ήμουν στην έκτη δημοτικού, νομίζω. Την είδα στην Αθήνα με τον πατέρα μου, και μετά δεν μπορούσα να περιμένω για να επιστρέψω στη Σπάρτη και να εξιστορήσω σε συγγενείς και φίλους αυτό που είχα δει - και να αναπαραστήσω όλες τις γαμάτες κινήσεις του Michael Keaton. Εκείνη η ταινία με σημάδεψε όσο λίγες, εκτός των άλλων επειδή είχε και ένα απίστευτο soundtrack: ένα score-ποίημα του Danny Elfman και μια funky συλλογή τραγουδιών του Prince.

Από εκεί ξεκίνησε η γνωριμία μου με τη μουσική του Πρίγκιπα. Η οποία, παρότι δεν εξελίχθηκε ποτέ σε στενή σχέση, εντούτοις είχε να μου προσφέρει πολλά. Και μόνο το απίστευτο "Nothing Compares 2 U", δηλαδή, μου έχει προσφέρει τόνους παρηγοριάς, τι να λέμε τώρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες