Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

10 χρόνια Δέντρο Μοναχό

Η σημερινή είναι η πρώτη μέρα της δεύτερης δεκαετίας τούτου του μπλογκ.

Ήταν 21 Σεπτεμβρίου του 2007 που τόλμησα να κάνω την πρώτη ανάρτηση, όμως είχα δημιουργήσει τον λογαριασμό μου αρκατό καιρό πριν, ίσως και από την άνοιξη εκείνης της χρονιάς. Ήταν τότε που είχα απολυθεί από τον Στρατό και έψαχνα μια διέξοδο για τους προβληματισμούς μου αλλά και για την ανάγκη μου για επικοινωνία. Ο φίλος μου ο Χρήστος είχε ήδη το δικό του μπλογκ και μου εξήγησε τι έπαιζε στην όλη υπόθεση.

Στα χρόνια που ακολούθησαν δυσκολεύτηκα να βρω μια φόρμουλα ώστε να γράφω συχνά και η αγάπη μου για το γράψιμο διοχετεύτηκε σταδιακά σε άλλες οδούς (Ορφέας, Mix Grill, Avopolis κ.λπ.). Όμως δεν θέλησα να εγκαταλείψω αυτή την πρώτη προσπάθειά μου, κι ευτυχώς τελευταία βρέθηκε η όρεξη και ο τρόπος ώστε το Δέντρο Μοναχό (που πήρε το όνομά του από το τραγούδι του Θανάση Παπακωνσταντίνου, φυσικά) να διαβάζεται σήμερα καθημερινά από εκατοντάδες επισκέπτες.

Σας ευχαριστώ για την προτίμηση. Συνεχίζουμε.

1 σχόλιο:

線上免費看a片 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

Οι... "300" ηρωικοί αναγνώστες